Tlapnet podpora, vyrieši bleskurýchlo váš problém

Ing. Lenka Pištorová

Ing. Lenka Pištorová

Od začiatku septembra je našou personálnou manažérkou nová kolegyňa Lenka Pištorová. Dali sme jej niekoľko týždňov na zoznámenie a teraz by vás mohlo zaujímať, aké sú jej plány a vízie do budúcnosti, kam by chcela Tlapnet v najbližších mesiacoch posunúť a čo nové nás čaká.

Leni, povedz nám niečo o sebe - odkiaľ si k nám prišla?

Posledný rok som pracovala v personálnej agentúre, kde som sa venovala najmä náboru zamestnancov. K personalistike ma však priviedla moja predchádzajúca práca. Takmer 8 rokov som pracovala v bankovom sektore na manažérskej pozícii. Mojím hlavným cieľom bolo zabezpečiť kvalitnú starostlivosť o zákazníkov a plnenie našich obchodných cieľov. Tu som získala aj svoje prvé skúsenosti s náborom zamestnancov. To bolo pre mňa úplne nové a práve tu som si uvedomila, že je čas na zmenu.

Čomu sa venujete vo voľnom čase?

Voľný čas trávim so svojou rodinou. Mám dvoch synov, skvelého podporujúceho manžela a štvornohého partnera. S nimi si dobíjam baterky. Po náročnom pracovnom dni rada vypnem prechádzkou, behom, jazdou na bicykli alebo kúpaním v bazéne. A v prípade zlého počasia s knihou a pohárom vína.

Prečo u vás zvíťazila ponuka spoločnosti Tlapnet?

Pri svojej práci sa často pohybujem na pracovných portáloch. Jedného dňa som pri kontrole pracovných pozícií úplne náhodou narazila na nový pracovný inzerát. Od prvého prečítania som mala v hlave chrobáka. Inzerát bol zaujímavý, veľmi dobre prezentoval spoločnosť. Preto som dlho neváhala a hneď na druhý deň som poslala svoj životopis.

Čo bude vaša práca zahŕňať? Za čo budete zodpovedná?

Vo firme mám na starosti predovšetkým našich ľudí. Môžu sa na mňa obrátiť, ak budú niečo potrebovať. Ďalšou úlohou je nábor nových zamestnancov, ich zaškolenie a uľahčenie ich prvých dní u nás. Zodpovedám aj za rozhovory s kolegami v celej spoločnosti, rozvoj ľudských zdrojov, školenia a rozvojové aktivity, zaoberám sa metodikou odmeňovania, motivačnými programami atď.

A aké ďalšie kroky chcete podniknúť a aké sú vaše priority v nasledujúcich mesiacoch?

Hneď na začiatku som stála pred úlohou nájsť nových kolegov. Máme voľné miesto pre administratívnych pracovníkov, voľné miesto je aj v call centre a radi by sme prijali nových kolegov aj do obchodného tímu. V tomto kroku vidíme posun, pretože čoskoro privítame tri nové tváre. Druhou vecou, ktorá je pre mňa veľmi dôležitá, je návšteva všetkých pracovísk. Chcela by som sa stretnúť, spoznať ľudí v pobočkách. Počúvať ich a reagovať na ich potreby. Už som mala možnosť stretnúť sa a porozprávať sa s vedúcimi technikmi, kolegami z vedenia a teším sa na to, čo bude nasledovať.

Ďakujem za rozhovor.

Lenka 🐾