Tlapnet podpora, vyrieši bleskurýchlo váš problém

Často kladené otázky
O čo máte záujem

Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte nás na telefónnom čísle +421 2 32 36 32 36 alebo nám napíšte na e-mailovú adresu info@tlapnet.sk. Naši operátori vám radi pomôžu alebo poradia. Linka funguje 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

Ako môžem odstúpiť od zmluvy?
Ako môžem odstúpiť od zmluvy?

Svoju žiadosť, vrátane čísla zmluvy, ktorú vypovedáte, nám môžete zaslať poštou, dátovou správou, e-mailom s elektronickým podpisom alebo osobne odovzdať na niektorej z našich pobočiek.

Ako je televízor nainštalovaný? Potrebujem nejaké vybavenie?
Ako je televízor nainštalovaný? Potrebujem nejaké vybavenie?

Stačí mať televízor so vstupom HDMI, technik bude mať všetko, čo potrebujete.

Ako dlho trvá inštalácia?
Ako dlho trvá inštalácia?

Typická inštalácia u zákazníka trvá približne 1 až 3 hodiny.

Musím mať set-top box pre internetovú televíziu?
Musím mať set-top box pre internetovú televíziu?

Nie, ak váš televízor podporuje aplikáciu Watch TV.cz alebo Genius TV;

Aká je maximálna rýchlosť pripojenia, ktorú ponúkate?
Aká je maximálna rýchlosť pripojenia, ktorú ponúkate?

Všetko závisí od vašej polohy a zvoleného tarifu. Ďalším rozhodujúcim faktorom rýchlosti internetu je spôsob pripojenia, t. j. či sa pripájate cez wi-fi alebo kábel;

Náš technik otestuje rýchlosť vášho pripojenia a navrhne najlepšiu možnosť pripojenia pre vašu lokalitu.

Zmeškal som začiatok filmu, môžem si ho pozrieť od začiatku?
Zmeškal som začiatok filmu, môžem si ho pozrieť od začiatku?

Samozrejme! Všetky programy, filmy a seriály môžete nielen sledovať od začiatku, ale aj pozastaviť, ak potrebujete prestávku. Časť seriálu si dokonca môžete pozrieť doma pred televízorom a zvyšok dopozerať na chate na počítači.

Ako dlho je faktúra splatná?
Ako dlho je faktúra splatná?

Štandardná lehota splatnosti faktúry je 14 dní. Faktúru vám vždy zašleme elektronicky alebo písomne podľa vašich preferencií.

Môžem pripojenie preniesť na niekoho iného?
Môžem pripojenie preniesť na niekoho iného?

Prenos cez internetové pripojenie je možný. Potrebujeme vaše oznámenie a kontaktné údaje nového záujemcu o využívanie služby. Žiadosť o prevod musí vlastník zmluvy podať vždy osobne alebo písomne.

Môžem sledovať internetovú televíziu na mobilných zariadeniach?
Môžem sledovať internetovú televíziu na mobilných zariadeniach?

Všetky obľúbené funkcie, ktoré poznáte z webového rozhrania nášho televízora, nájdete aj v mobilnej aplikácii WatchTV, ktorá je určená na dotykové ovládanie. Patrí medzi ne sledovanie digitálnej televízie, počúvanie rozhlasových staníc, televízny archív s možnosťou nahrávania relácií a teraz aj videotéka, ktorá obsahuje stovky filmov, ktoré si môžete okamžite pozrieť. Aplikácia je k dispozícii pre systémy iOS aj Android.

Kde nájdem prehľad všetkých návrhov zákonov?
Kde nájdem prehľad všetkých návrhov zákonov?

Prehľad všetkých vašich účtov nájdete na zákazníckom portáli www.zakaznik.tlapnet.sk

Prípadne nás kontaktujte na ekonom@tlapnet.sk.

Aký plán odporúčate na pripojenie viacerých zariadení?
Aký plán odporúčate na pripojenie viacerých zariadení?

Naši operátori vám radi poradia s výberom najvhodnejšej tarify. Zavolajte nám na číslo 02 32 36 32 36 alebo napíšte info@tlapnet.sk. Radi s vami prediskutujeme najlepšiu ponuku.

Poskytujete vyššie rýchlosti pripojenia, ako uvádzate na svojej webovej lokalite?
Poskytujete vyššie rýchlosti pripojenia, ako uvádzate na svojej webovej lokalite?

Áno, môžeme poskytnúť pripojenie s rýchlosťou až 10 Gb/s. Vždy pre vás pripravíme konkrétnu ponuku riešenia na mieru. Zavolajte na 02 32 36 32 36 alebo napíšte na info@tlapnet.sk.

Aké spôsoby platby môžem použiť na zaplatenie faktúry?
Aké spôsoby platby môžem použiť na zaplatenie faktúry?

Faktúry môžete uhradiť bankovým prevodom, SIPO, v hotovosti na niektorej z našich pobočiek alebo kreditnou kartou a teraz aj prostredníctvom platobnej brány Comgate cez https://zakaznik.tlapnet.sk/prihlaseni zákaznícky portál.

Môžem u vás dočasne pozastaviť poskytovanie služieb?
Môžem u vás dočasne pozastaviť poskytovanie služieb?

Ak potrebujete dočasne pozastaviť služby, stačí nám poslať e-mailovú žiadosť na adresu info@tlapnet.sk alebo zavolať na našu infolinku +421 2 32 36 32 36. Ak bude vaša žiadosť schválená, môžete si služby pozastaviť až na šesť mesiacov.

Doma mi nefunguje internet. Čo mám robiť?
Doma mi nefunguje internet. Čo mám robiť?

Skontrolujte, či sú všetky káble správne pripojené. Ak je zapojenie v poriadku, odpojte router na približne 10 sekúnd. To umožní zariadeniu znovu načítať nastavenia z antény;

Ak máte problém len v jednom počítači a v ostatných zariadeniach je služba v poriadku, reštartujte ju.

Podrobné pokyny, ako postupovať, nájdete v zmluve na stranách 11 a 12 na tomto odkaze TAM.

V prípade, že ste vyskúšali všetko a internet stále nefunguje, kontaktujte nás kedykoľvek 24 hodín denne na telefónnom čísle +421 2 32 36 32 36 alebo napíšte na info@tlapnet.sk a my vám radi s čímkoľvek pomôžeme.

Konfigurácie a elektronické hlásenia porúch môžete nahlasovať aj na servis@tlapnet.sk. Technická podpora je k dispozícii od 06:00 do 22:00, 7 dní v týždni.

Nezaplatil som služby v stanovenom termíne, čo teraz?
Nezaplatil som služby v stanovenom termíne, čo teraz?

Ak to zistíte, okamžite vykonajte platbu. V prípade akýchkoľvek nezrovnalostí nás čo najskôr kontaktujte na ekonom@tlapnet.sk. Otváracie hodiny 08:00 - 11:30, 12:30 - 17:00. Prípadne môžete kedykoľvek zavolať na infolinku +421 2 32 36 32 36.

Pred obmedzením služby vám vždy pošleme dve upozornenia.

Je televízny program dostupný v mojej domácnosti?
Je televízny program dostupný v mojej domácnosti?

Ak máte od nás internet, môžete mať aj digitálnu televíziu. Kompletnú ponuku nájdete na Televízia.


Pre viac informácií nás kontaktujte na telefónnom čísle +421 2 32 36 32 36 alebo e-mailom info@tlapnet.sk.

Aké televízne programy ponúkate?
Aké televízne programy ponúkate?

Podrobné informácie o jednotlivých programoch nájdete na našej webovej stránke www.tlapnet.sk/televizia

Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať na telefónnom čísle +421 2 32 36 32 36, kde vám radi poradíme.

Zaujíma ma internet. Čo musím urobiť?
Zaujíma ma internet. Čo musím urobiť?

V takom prípade nás kontaktujte na telefónnom čísle +421 2 32 36 32 36 alebo e-mailom info@tlapnet.sk. Môžete tiež vyplniť náš kontaktný formulár. Ozveme sa vám a zariadime všetko potrebné.

V televízore nemôžem prijímať zvuk. Čo mám robiť ďalej?
V televízore nemôžem prijímať zvuk. Čo mám robiť ďalej?

Odporúčame najprv skontrolovať, či nie je vypnutý zvuk na televízore alebo či nie je vypnutý reproduktor.

Ak máte všetko správne nastavené, skúste vypnúť a potom na päť minút zapnúť pripájacie zariadenie, t. j. smerovač alebo ONT.

Ak problém pretrváva, kontaktujte naše zákaznícke centrum na čísle +421 2 32 36 32 36.

Moja služba IPTV doma nefunguje. Čo mám robiť?
Moja služba IPTV doma nefunguje. Čo mám robiť?

Najprv odpojte set-top box zo zásuvky a nechajte ho vypnutý, ak máte viac ako jeden set-top box, musíte ich vypnúť všetky.

Potom reštartujte internetové zariadenie (switch/wi-fi router) a počkajte približne 2-3 minúty. Potom zapnite set-top box a nechajte ho nabehnúť;

Ak je služba stále nefunkčná, zavolajte na číslo +421 2 32 36 32 36. Pred telefonátom si overte, či vám internet funguje, a nahláste nám to.

Sme spoločnosť a máme záujem o vyhradenú linku s garantovanou rýchlosťou pripojenia. Môžete nám ju ponúknuť?
Sme spoločnosť a máme záujem o vyhradenú linku s garantovanou rýchlosťou pripojenia. Môžete nám ju ponúknuť?

Vybudujeme vám vyhradenú linku s garantovanou rýchlosťou pripojenia a vysokou dostupnosťou (SLA) až 99,8 %. Neváhajte nás kontaktovať pre nezáväznú obchodnú ponuku. Zavolajte na +421 2 32 36 32 36 alebo napíšte na info@tlapnet.sk.

Napíšte nám

Správa úspešne odoslaná

Čoskoro ju spracujeme a ozveme sa vám telefonicky.

Napísať ďalšiu správu
Radšej hovoríte, ako
ťukáte písmená?
Porozprávame sa po telefóne.
Ráno a večer, v piatok či sviatok.
+421 2 32 36 32 36