Tlapnet na Slovensku nepôsobí dlho, kde všade máme pokrytie?
Aj keď Tlapnet pôsobí na Slovenskom trhu len 3 roky, tak má značne veľké pokrytie. Začali sme v okolí Senca, následne sme sa posunuli do okolia Veľkého Medera, Holíča, Serede, Levíc a Skalice. V týchto lokalitách máme teraz pripojených približne 7000 klientov a stále pribúdajú ďalší klienti a lokality.
Ako si sa do Tlapnetu dostal a kde si pôsobil predtým?
Do Tlapnetu som sa dostal po krátkej pauze od predchádzajúcej práce kedy som si povedal, že potrebujem zmenu. Hľadal som na internete a po niekoľkých mesiacoch som našiel inzerát na obchodníka pre firmu Tlapnet. Hneď ako som prišiel na pohovor sa mi páčila firemná politika a prístup spoločnosti, ktorá sa chce niekam posúvať a rozvíjať tak ako ja. Zistil som, že je to jedna veľká rodinná firma, kde vedenie až po majiteľa komunikuje úplne s každým, čo by sa vám v iných firmách vôbec nestalo. Pred Tlapnetom som pôsobil v rôznych telekomunikačných spoločnostiach na Slovensku alebo v Českej republike. Posledná spoločnosť pre ktorú som pracoval, bola Orange Doma, kde som pôsobil ako team leader pobočky v Košiciach a venoval sa náboru a školeniu nových obchodníkov. V oblasti obchodu a telekomunikácií sa pohybujem už približne 8 rokov a môžem povedať, že je to práca, v ktorej som sa našiel. Niekedy si ani neuvedomujem, že je to práca, ale skôr moje hobby.
Popiš nám tvoj bežný pracovný deň.
Môj pracovný deň začína rannou poradou s mojími kolegami. Následne trávim čas buď v kancelárii alebo v teréne, kde riešiem podnety zákazníkov, firiem alebo mojich kolegov, prípadne nábor nových obchodníkov a ich zaškolenie.
Čo ťa v práci najviac motivuje? A aké máš vízie do budúcna?
Na mojej práci ma motivuje mnoho vecí. Jednou z nich sú výsledky, keď vidím, že je dotiahnutý obchod na 100 % a zákazník má všetko, čo si želal. Alebo keď riešim situáciu, ktorá sa zdá byť tažko riešitelná a nakoniec ju zvládnem bez nejakých komplikácií mám sám zo seba veľmi dobrý pocit. Do blízkeho budúcna mám v pláne nabrať do nášho Tlapnet tímu nových obchodníkov do všetkých lokalít kde máme dostupnosť našich služieb, aby sme mali na každú lokalitu obchodníka, ktorý bude danú lokalitu poznať, vedieť tam získať nových klientov a riešiť podnety existujúcich klientov. Tak isto chcem pomôcť obchodníkom sa rozvíjať, aby sa mohli posúvať kariérne ďalej.
Popíšeš nám, aký je hlavny rozdiel viazanosti zákazníka medzi Českou republikou a Slovenskom?
Hlavný rozdiel medzi českými viazanosťami a slovenskými sú tie, že v Českej republike viazanosti už takmer zrušili, čo na Slovensku povedať nemôžme. Viazanosti sú tu od 0 do 36 mesiacov s tým, že pokiaľ má klient nižšiu viazanosť pri uzatvorení zmluvy napríklad 12 mesiacov, tým má drahší mesačný a aktivačný poplatok za zriadenie služby. Suma môže byť pár eur ale aj niekoľko stoviek, čo môže klientovi aj v prípade prechodu ku konkurenčnému operátorovi spraviť trošku problém. Práve preto vznikli takzvané ,,kompenzácie” pre nových zákazníkov, kde poskytujeme my, či iní operátori zákazníkom možnosť prejsť k inému operátorovi aj behom viazanosti bez zmluvnej pokuty. Viazanosť má ale aj svoje výhody a to také, že po celu dobu viazanosti u operátora má zákazník garantované podmienky, ktoré má uvedené v zmluve. Pokiaľ by operátor podmienky zmenil, napríklad cenu, tak má zákazník nárok na bezplatné odstúpenie od zmluvy bez zmluvnej pokuty.
Ako tráviš voľný čas po práci, aké sú tvoje záľuby?
Vo voľnom čase si rád vychutnám dobrú kávu a jedlo v spoločnosti mojej rodiny. Tiež sa venujem psíkovi, americkému stafordšírskému teriérovi, ktorý potrebuje veľa pohybu. Preto radi chodíme do lesa na turistiku a v dobe sezóny aj na huby. Taktiež si rád pozriem aj nejaký dobrý film či seriál alebo navarím nejaké chutné jedlo.
Ďakujem za rozhovor.
Patrik 🐾