Sesterská spoločnosť skupiny Tlapnet disponuje tímom kvalifikovaných a flexibilných technikov a špecialistov v celom spektre informačných technológií, ktorí pokrývajú celú škálu služieb v oblasti správy sietí a počítačových parkov ponúkaných existujúcim a potenciálnym zákazníkom. Vždy sa snažíme poskytovať outsourcingové služby v komplexnom balíku, aby zákazníkom stačil jeden kontakt, na ktorý sa môžu obrátiť, kedykoľvek niečo potrebujú.
návrh a realizácia počítačovej siete (s využitím metalickej, bezdrôtovej alebo optickej infraštruktúry)
návrh a realizácia optimálneho serverového riešenia
optimálne využitie pracovných staníc
návrh a realizácia tlačových riešení
správa softvérovej a aplikačnej platformy
pravidelná kontrola hardvéru a všetkých pracovných staníc
pravidelné zálohovanie dôležitých údajov
školenie zamestnancov a operátorov
Pri outsourcingu sa so zákazníkom najčastejšie uzatvárajú tieto typy vzťahov
paušálna správa - pravidelné návštevy a údržba počítačovej siete a parku podľa dohodnutého harmonogramu
správa na požiadanie - výjazdy technikov na žiadosť zákazníka úplne bez paušálu, platba podľa odpracovaných hodín
pravidelná správa - ekvivalent paušálnej správy s platbou podľa odpracovaných hodín
Okrem správy siete
vzdialená správa - základná záchrana, pri ktorej technik pomocou aplikácie vzdialenej plochy rieši problémy u zákazníka bez nutnosti fyzickej prítomnosti
výrazná úspora času a zdrojov
telefonická asistencia - ponúkame telefonickú asistenciu v režime pracovných hodín" aj prémiovú asistenciu 24 hodín denne 7 dní v týždni. Znalý technik vám vždy poradí
vždy poradí
garancia servisného zásahu a flexibilita špecialistov (tzv. SLA)