Powered by Smartsupp
Tlapnet podpora, vyrieši bleskurýchlo váš problém

SLA
Záruka podpory

SLAVIP - VIP zmluvná servisná podpora

Servisná podpora je viazaná na zmluvné dojednania a spravidla sa poskytuje okamžite. Začatie riešenia na mieste u zákazníka (alebo riešenie na diaľku) do 3 hodín od nahlásenia servisnej požiadavky v pracovný deň a do 6 hodín mimo pracovných dní.

smluvni-servisni-podpora.png
SLA12 - Firemná podpora

Podpora podnikových taríf, ktorá je zabezpečená sprevádzkovaním linky v prípade technických problémov. Iniciovanie riešenia na mieste u zákazníka (alebo riešenie na diaľku) do 12 h od nahlásenia servisnej požiadavky a do 24 h mimo pracovných dní.

firemni-podpora.png
SLA - Domáce tarify a spoločné zákaznícke pripojenia

Základná verzia SLA, kde garantujeme, že zákazník bude kontaktovaný technikom do 24 hodín od nahlásenia požiadavky na servis.

domaci-tarify-1699533132.png

Napíšte nám

Správa úspešne odoslaná
Správu se nepodařilo odoslat
Zpráva úspěšně odeslána

Čoskoro ju spracujeme a ozveme sa vám telefonicky.

Napsat další zprávu
Radšej hovoríte, ako
ťukáte písmená?
Porozprávame sa po telefóne.
Ráno a večer, v piatok či sviatok.
+421 2 32 36 32 36